Ten typ bramy wyróżnia pieczołowitość w doborze gatunków drewna oraz wyjątkowo staranne wykonanie, które czynią ją unikatem. Są przeznaczone dla klientów, którzy cenią sobie piękno, elegancję oraz niepowtarzalny wygląd bramy.
Konstrukcja paneli wykonana jest ze szlachetnych gatunków drewna mahoniowego lub sosnowego, klejonego warstwowo, pokrytego najwyższej jakości lakierami lazurującymi firmy Sikkens. Chronią one drewno przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz niekorzystnymi wpływami środowiska naturalnego (np. wilgocią). Segmenty bramy o grubości 45 [mm] ocieplane są dodatkowo bezfreonową pianką poliuretanową. Ponadto zostały one zaprojektowane i skonstruowane w taki sposób, aby niwelowały i rozkładały naprężenia podczas pracy bramy, zapobiegając tym samym niepożądanym ich odkształceniem i rozwarstwieniu.
Bramy drewniane dostępne są w wersji z przetłoczeniami kasetonowymi, w kolorze dobranym do istniejącej stolarki Państwa budynku.Wykonywane są tak jak i wszystkie nasze produkty indywidualnie na zamówienie. Każdy wymiar jest standardowy bez dodatkowych dopłat.
Na specjalne życzenie klienta każda brama może zostać wyposażona w wysokiej jakości napęd elektryczny firm: Sommer,Faac,Beninca. Napędy do bram garażowych oferowane przez firmę MIGAS-DOOR są indywidualnie dobierane do parametrów technicznych bramy w związku z czym pracują one bez jakiegokolwiek ryzyka. W przypadku natrafienia na przeszkodę podczas otwierania lub zamykania, ruch jej zostaje automatycznie przerwany. W razie wyłączenia prądu bramę bezproblemowo można otworzyć dzięki załączonemu seryjnie urządzeniu odryglowującemu. Dodatkowym atutem przemawiającym za wyborem napędów firmy Sommer jest samohamujący silnik zapewniający ochronę przed włamaniem bez potrzeby dodatkowego ryglowania bramy oraz podwyższona trwałość użytkowa poprzez zastosowanie konstrukcji zapewniającej ochronę przekładni z silnikiem wykonującym ruch współbieżny.
W szerokim programie wyposażenia dodatkowego, firma MIGAS-DOOR proponuje m.in. włącznik kluczykowy, klawiaturę kodowaną, karty kontroli dostępu, specjalny odbiornik radiowy umożliwiający sprzężenie napędu z alarmem na jednym, 4-kanałowym pilocie.